utorak, 11. kolovoza 2015.

Summer Outfits

Pozdrav svima!
I evo ga,danas napokon ide novi post. Za danas smo odlučile napraviti 'Summer Outfits' jer mislimo da svakoj curi treba inspiracija za svoju kombinaciju pa eto. U ovom postu ćete vidjeti 3 kombinacije za ljeto.



Za 1. kombinaciju smo odlučile staviti nešto casual. Kao što vidite,šorc,majica,starke i ruksak.

Šorc-Bershka
Majica-H&M
Starke-M&G
Ruksak-Parkandshop



Za 2.kombinaciju smo uzele suknju,običnu bijelu majicu,starke i ruksak,ali uz dodatak ručnog sata i sunčanih naočala.

Suknja-New Yorker
Majica-Takko fashion
Starke-Converse
Ruksak-neka online stranica,ali stvarno ne znamo koja
Naočale-Ebay
Sat-Ebay



I ponovno imamo casual kombinaciju. Šorc,majica,ruksak i patike.

Šorc-Pull&Bear
Majica-New Yorker
Ruksak-kupljen je na moru,na štandovima
Patike-Vans
Baby lips-DM




I eto,to je to za današnji post. Komentirajte koja vam se kombinacija najviše svidjela i preplatite se na naš blog ako vam se za sada postovi sviđaju. Želje za sljedeće postove pišite u komentare! 

                                                                                                              -Beauty House,xoxo.



Broj komentara: 16:

  1. Odlične kombinacije. Baš mi se dopadaju! ☺♥

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com - zapratite me.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post! Predivne kombinacij!

    Posjeti moj blog i učlani se. Naravno, ako želiš. Love yaa.

    http://mybeautyamazon.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post,kombinacije mi se bas dopadajuu💟

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post! Pogledaj moj blog ako zelis, veceras izlazi 50 facts tag :)
    http://thecristallexperience.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post, nastavite se truditi, imate moju podršku :)

    Ako želite pogledajte moj blog i ako vam se sviđa pretplatitie se. ♥
    http://thevbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. super su ti postovi,svi do sada,napravi nesto i za skolu,molim te,mislim sta nam treba sve;))))

    OdgovoriIzbriši