subota, 29. kolovoza 2015.

Back to school:Simple make up

Bok svima!

Za danas smo napravile "Back to school-jednostavan make up". Ovo će biti post o tome kako se našminkati za školu . Ići ćemo po redosljedu po kojemu se mi šminkamo. Uživajte!




 Prva stvar koju koristim je ovaj Balein korektor. Odlično prekriva podočnjake i prištiće. Kupila sam ga u dm-u po veoma pristupačnoj cijeni. Preporučujem ga početnicima jer stvarno ne košta puno, ali radi svoj posao.


Idući proizvod koji koristim je iQ cosmetics MATT tekući puder.Ovaj puder koristim već mjesecima, i ne namjeravam ga zamijeniti, jer stvarno je lagan na koži, i zaista dobro prekriva . Prije sam ga nanosila prstima ,no sada beauty blenderom i stvarno mogu reći da je ovo jedan od boljih pudera koje sam probala. Ja sam ga pronašla u Bipi po sasvim normalnoj cijeni.



Nadalje, ovo je proizvod kojim ja setujem lice, odnosno ovaj Balein Matt compact puder u kamenu pomaže da moja šminka stoji satima i satima. Nedavno sam ga kupila, no za cijenu koja je smiješna dobijete odličan proizvod. Kupila sam ga u dm-u i savršen je!
Nakon uređivanja samog lica, na red dolaze obrve. Ovo je essence eyebrow disanger-olovka za obrve. Cijena ove olovke je vrlo mala, a olovka je odlična i dobro radi svoj posao. Ovu odličnu olovku možete pronaći u dm-u, Mulleru i nekim trgovinama kao što je Kaufland.


I stigli smo i do posljednjeg proizvoda. Ovo je Max Factor 2000 calorie maskara. Ovu maskaru sam prije stalno koristila i bila mi je odlična. Ima jako dobru četkicu koja razdvoji svaku trepavicu. Malo je skuplja, ali mislim da se isplati. Možete ju pronaći u dm-u, bipi, mulleru.



                                                                                                     
 Evo ga to bi bilo to, dosta za danas.Nadamo se da ste uživali u ovom postu, pretplatite se na naš blog i komentirajte što bi voljeli vidjeti u sljedećem postu.
                           
                                                                                    Beauty House,xoxo.

                                      

Broj komentara: 10:

  1. Super ti je post , samo tako nastavi♥♥

    http://myfortunewithyou5.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post❤

    Check out my blog : staliaisbae.blogspot.com ☺

    Follow back?❤

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post!☺
    Uclanila sam se u tvoj blog pa ako zelis uzvrati :)❤

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post, baš mi se sviđa :) Ja isto imam ovaj Balea kameni puder i ja ga obožavam :* http://fdiarybyz.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlični proizvodi, oduševljena sam! Jako sam zainteresirana za Balein kameni puder. Maskaru sam imala prilike isprobati i odlična je po pitanju razdvajanja trepavica, slažem se! ☺️

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno!💋❤️ Probaaj,stvarno je odličan!☺️

      Izbriši