petak, 13. studenoga 2015.

Morning Routine 2015

Pozdrav svima!

Evo danas napokon,nakon dugo vremena,vrijeme je za novi post. Ovim putem se ispričavamo što nismo dugo objavile post,ali jednostavno i nemamo baš vremena na pretek,pa nadamo se da razumijete!

Današnja tema posta je 'Morning Routine' tj. naša jutarnja rutina. Pa krenimo!




Znate onaj osjećaj kada zazvoni budilica? Mrzim taj osjećaj,mrzim. Odma mi je jutro gore kada se moram probuditi uz budilicu. Uglavnom se probudim oko 9,svaki dan. I sve što napravim je ustanem i složim krevet.


Zatim odem u kupaonicu. Prvo se umijem i operem lice(ako želite vidjeti neke proizvode za njegu lica ---> KLIK KLIK KLIK . 


Nakon toga,naravno operem zube ovim Signal kaladontom,a četkica je neka obična,ništa posebno.




Ako sam u kupaonici,nema šanse a da se ne počešljam. Jednostavno mrzim kada mi je kosa raščupana. Ova četka je odlična,predobro rasčešljava.



Nakon svega toga u kupaonici,odem u kuhinju,naravno. Ovaj put sam jela neke kolačiće/kroasane i pila mlijeko. 


Poslije toga uglavnom odmaram,od spavanja haha. Šalim se. Uz odmaranje volim gledati razne videe na yt. Ovaj put sam gledala video od Jane - Smoothie Challenge. Obožavam videe na temu challenge ili beauty,to mi je nešto predobro.



Naravno,dođe i vrijeme kada se mora krenut u školu,nažalost. Za danas sam obukla ove traperice iz Pull&Bear-a i majicu iz New Yorkera. 




Što čini vašu jutarnju rutinu? Radite li nešto posebno? Kako vam se svidio ovaj post? Pišite u komentare,slobodno!


Pozdrav do sljedećeg posta!

Beauty House,xoxo.

E-mail for bussines: beautyhouse38@gmail.com







4 komentara:

  1. Odlican post! Moze li sljedeci biti nesto tipa jesenske kombinacije?❤️

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post. Pogledaj i moj novi post. Mozda ti se svidi.
    http://youjustsmillerightnow.blogspot.ba/2015/11/get-look-outfits.html

    OdgovoriIzbriši